Udvikling af professionelle læringsfællesskaber på Dyvekeskolen

Projektdetaljer

Beskrivelse

Kompetenceudviklings- og kapacitetsopbygningsprojekt for Dyvekeskolen i Københavns Kommune.

Projektet klæder alle lærere og skolepædagoger, teamkoordinatorer og skoleledelsesteamet på til at tage de første skridt i retning mod at kunne arbejde som professionelle læringsfællesskaber. Projektet fokuserer på opbygning af samarbejdskompetencer og organisationsforståelse som afsæt for professionelt teamsamarbejde og betoner tematikker som bl.a. mødekultur, refleksionsformer og beslutningsprocesser; kollektiv systematisk tilgang til arbejdet med elevers læring og trivsel; forandringsledelse samt organisatorisk fastholdelse.

Projektet er finansieret af bevilling fra A. P. Møller Fondens folkeskoledonation.
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato01/01/2230/06/24

Emneord

  • handlekompetence
  • praksisfællesskab
  • læring
  • pædagogik
  • strategi
  • samarbejde
  • folkeskolen
  • skoleudvikling
  • organisationsudvikling
  • ledelse
  • undervisning
  • teams