Projektdetaljer
Beskrivelse
Kompetenceudviklings- og kapacitetsopbygningsprojekt for Dyvekeskolen i Københavns Kommune.
Projektet klæder alle lærere og skolepædagoger, teamkoordinatorer og skoleledelsesteamet på til at tage de første skridt i retning mod at kunne arbejde som professionelle læringsfællesskaber. Projektet fokuserer på opbygning af samarbejdskompetencer og organisationsforståelse som afsæt for professionelt teamsamarbejde og betoner tematikker som bl.a. mødekultur, refleksionsformer og beslutningsprocesser; kollektiv systematisk tilgang til arbejdet med elevers læring og trivsel; forandringsledelse samt organisatorisk fastholdelse.
Projektet er finansieret af bevilling fra A. P. Møller Fondens folkeskoledonation.
Projektet klæder alle lærere og skolepædagoger, teamkoordinatorer og skoleledelsesteamet på til at tage de første skridt i retning mod at kunne arbejde som professionelle læringsfællesskaber. Projektet fokuserer på opbygning af samarbejdskompetencer og organisationsforståelse som afsæt for professionelt teamsamarbejde og betoner tematikker som bl.a. mødekultur, refleksionsformer og beslutningsprocesser; kollektiv systematisk tilgang til arbejdet med elevers læring og trivsel; forandringsledelse samt organisatorisk fastholdelse.
Projektet er finansieret af bevilling fra A. P. Møller Fondens folkeskoledonation.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/01/22 → 30/06/24 |
Emneord
- handlekompetence
- praksisfællesskab
- læring
- pædagogik
- strategi
- samarbejde
- folkeskolen
- skoleudvikling
- organisationsudvikling
- ledelse
- undervisning
- teams