Projektdetaljer
Beskrivelse
I Hedegaard, M. (1988): Skolebørns personlighedsudvikling – set gennem orienteringsfagene udvikles en psykologisk teori og kimcellemodeller for menneskets oprindelse, samfundenes historiske forandring, og arternes udvikling, som både teoretisk og empirisk byder sig til som en meget velunderbygget og interessant ramme for undervisning og læring i fagene.
Jeg ønsker her at undersøge hvor vidt det forholder sig sådan, og er nysgerrig efter at vide om kimcellemodeller for andre fagområder kan hjælpe lærere/lærerstuderende med at formulere læringsmål på både kort og langt sigt.
Jeg ønsker her at undersøge hvor vidt det forholder sig sådan, og er nysgerrig efter at vide om kimcellemodeller for andre fagområder kan hjælpe lærere/lærerstuderende med at formulere læringsmål på både kort og langt sigt.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/09/14 → 01/07/16 |
Emneord
- læring
- pædagogisk arbejde
- folkeskolen
- naturfag
- faglighed
- undervisning
- naturvidenskabelige fag
- professionsuddannelser
- didaktik