Projektdetaljer
Beskrivelse
I projektet vil besvarelsen af dette spørgsmål blive med fokus på PPR og andre ressourcepersoner som aktører i samarbejdet med team i dagtilbud og i skoleregi. PPR medarbejdere, repræsenterende fagligheder som psykologer, tale –/hørepædagoger, fysioterapeuter, fagkonsulenter mv., har vigtige konsultative og understøttende opgaver, dels som formidlere af viden, dels som facilitatorer af samarbejdsprocesser for velfærdsprofessionernes opgaveløsning. Derfor vil dette projekt i særlig grad belyse følgende spørgsmål:
Hvordan kan PPR og andre ressourcepersoner understøtte samarbejdet i pædagog- og lærerteams, så teamsamarbejdet i højere grad bidrager til at styrke deltagernes kompetencer til at arbejde inkluderende og til at støtte læringsprocesser?
Hvordan kan PPR og andre ressourcepersoner understøtte samarbejdet i pædagog- og lærerteams, så teamsamarbejdet i højere grad bidrager til at styrke deltagernes kompetencer til at arbejde inkluderende og til at støtte læringsprocesser?
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/09/14 → 31/12/14 |
Samarbejdspartnere
- UC SYD (leder)
- Børne- og Undervisningsministeriet (Projektpartner)