Projektdetaljer
Beskrivelse
Med afsæt i ”Verdens bedste læserum” fra ”Innovation Step by Step” afprøves et forløb, hvor eleverne skal arbejde med at skrive deres egen bog. Eleverne skal træne deres bogstavindlæring, læsekompetencer og skrivefærdigheder.
Dette ønskes afprøvet gennem et anderledes forløb, hvor kreativitet og innovations processer er supplerende værktøjer.
Målbare pinde: Øger det elevernes motivation og engagement? Hvordan griber de processen an, og hvordan påvirker det eleverne at andre ressourcegrupper inddraget i undervisningen?
Dette ønskes afprøvet gennem et anderledes forløb, hvor kreativitet og innovations processer er supplerende værktøjer.
Målbare pinde: Øger det elevernes motivation og engagement? Hvordan griber de processen an, og hvordan påvirker det eleverne at andre ressourcegrupper inddraget i undervisningen?
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/03/11 → 31/05/11 |
Samarbejdspartnere
- UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole (leder)
- Vejle Bibliotek (Projektpartner)
- Damhaven Skole, Vejle Kommune (Projektpartner)