Ændre didaktiske refleksions- og handlerum i erhvervsuddannelse for voksne

Niels Henrik Helms

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskningpeer review

    Abstract

    I herværende bidrag diskuteres, hvordan kompetenceudviklingsformater koncipieret som socio-teknisk systemer, rekonstitueres, og hvordan det kan begrebsliggøres og reformuleres, så det kan indgå som forståelser og begreber i didaktiske refleksions- og handlerum for skolernes aktører. – Hvor denne dette igen perspektiveres i forhold til et system, organisations/institutions og igen i et undervisningsperspektiv
    OriginalsprogDansk
    Publikationsdato2018
    StatusUdgivet - 2018
    BegivenhedNordyrk - , Norge
    Varighed: 11 jun. 201813 jun. 2018

    Konference

    KonferenceNordyrk
    Land/OmrådeNorge
    Periode11/06/1813/06/18

    Emneord

    • Læring, pædagogik og undervisning

    Citationsformater