Æstetisk fordybelse og kognitiv fordøjelse: Litteraturdidaktikkens hvad, hvorfor og hvordan

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

Abstract

Kapitlets udgangspunkt er forfatterskabslæsning i femte klasse med refleksion over didaktik, læremiddel, læseforståelse og æstetisk fordybelse.
OriginalsprogDansk
TitelFag og fordybelse : Når fag sætter nye spor i erkendelsen
RedaktørerPeter Brodersen
Antal sider27
Vol/bind1
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagHans Reitzels Forlag
Publikationsdato9 maj 2019
Udgave1
Sider33-60
Kapitel2
ISBN (Trykt)978-87-412-7425-6
StatusUdgivet - 9 maj 2019

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning

Citationsformater

Fibiger, J. (2019). Æstetisk fordybelse og kognitiv fordøjelse: Litteraturdidaktikkens hvad, hvorfor og hvordan. I P. Brodersen (red.), Fag og fordybelse: Når fag sætter nye spor i erkendelsen (1 udg., Bind 1, s. 33-60). Hans Reitzels Forlag.