Abstract
Artiklen bygger på et gensidigt inspirations- og formidlingsprojekt mellem N. Zahles- og Frederiksberg Seminarium og er skrevet i samarbejde med Louise Hinrichsen.
Er det muligt, at den æstetiske dimension kan være et element, en synsvinkel, en arbejdsmetode, der kan binde forskellige faglige idrætsfaglige indholdsområder sammen?
Hvordan kan der leges med hvad kroppen kan i nye sammenhænge og med nye vinkler? vi giver et bud på et forløb som indeholder både kreative, skabende og formidlende elementer
Er det muligt, at den æstetiske dimension kan være et element, en synsvinkel, en arbejdsmetode, der kan binde forskellige faglige idrætsfaglige indholdsområder sammen?
Hvordan kan der leges med hvad kroppen kan i nye sammenhænge og med nye vinkler? vi giver et bud på et forløb som indeholder både kreative, skabende og formidlende elementer
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Focus - Tidsskrift for Idræt |
Vol/bind | 25 |
Udgave nummer | 2 |
Sider (fra-til) | 62-65 |
Antal sider | 4 |
ISSN | 0105-1237 |
Status | Udgivet - 2001 |
Emneord
- kreative processer
- leg og kreativietet
- Æstetiske lærerprocesser