Abstract
Artekiklen begrunder hvordan fysiske artefakter giver nye kommunikations- og mere aktive deltagelsesformer i undervisningen. Der er eksempler på hvordan en innovativ didaktik, der arbejder med sanselige erfaringer skaber såvel fagligt engagement og kreativitet.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | Begribe og gøre : - innovation og entreprenørskab i et professionsperspektiv |
Redaktører | Jonas Sprogøe, Helle M. Davidsen, Jens Boelsmand |
Antal sider | 27 |
Vol/bind | 1 |
Udgivelsessted | Aarhus |
Forlag | Frydenlund Academic |
Publikationsdato | 2018 |
Udgave | 1 |
Sider | 110-137 |
ISBN (Trykt) | 978-87-7118-925-4 |
Status | Udgivet - 2018 |
Emneord
- Ledelse, organisationsudvikling og innovation
- Læring, pædagogik og undervisning
- Æstetik, design og medier