Æstetiske erfaringer: - på vej mod en innovativ didaktik

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

Abstract

Artekiklen begrunder hvordan fysiske artefakter giver nye kommunikations- og mere aktive deltagelsesformer i undervisningen. Der er eksempler på hvordan en innovativ didaktik, der arbejder med sanselige erfaringer skaber såvel fagligt engagement og kreativitet.
OriginalsprogDansk
TitelBegribe og gøre : - innovation og entreprenørskab i et professionsperspektiv
RedaktørerJonas Sprogøe, Helle M. Davidsen, Jens Boelsmand
Antal sider27
Vol/bind1
UdgivelsesstedAarhus
ForlagFrydenlund Academic
Publikationsdato2018
Udgave1
Sider110-137
ISBN (Trykt)978-87-7118-925-4
StatusUdgivet - 2018

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning
  • Ledelse, organisationsudvikling og innovation
  • Æstetik, design og medier

Citationsformater