10 døre til klasserummet

Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerAntologiForskningpeer review

Abstract

I 10 døre til klasserummet præsenterer forskere ti temaer, som har betydning for det, der udspiller sig i klasserummet, når lærer og elever indtager det fælles rum: Klasserummets observationer * klasserummets historie * klasserummets koreografi * klasserummets arkitektur * klasserummets interaktioner * klasserummets dynamikker * klasserummets følelser * klasserummets medier * klasserummets modstand * klasserummets forandringer. 10 døre til klasserummet giver den lærerstuderende en række nye tilgange til at koble den teoretiske del af læreruddannelsen med egne observationer og personlige erfaringer i praktikforløbet. Antologien er dermed en værdifuld ledsager, der kan følge den lærerstuderende før og under praktikforløbene og helt frem til afslutning af bacheloropgaven.
OriginalsprogDansk
UdgivelsesstedKøbenhavn
ForlagAkademisk Forlag
Antal sider203
ISBN (Trykt)9788750053781
StatusUdgivet - 2019
NavnDidaktikserien

Emneord

  • Skoler, fag og institutioner

Citationsformater