Abstract
Lærerens afdækning af elevernes skriftsproglige udvikling er et vigtigt grundlag for at differentiere undervisningen, så-ledes man så præcist som muligt støtter alle elever i at blive gode læsere og skrivere med udgangspunkt i deres forskelli-ge forudsætninger. Afdækning af skriftsproglig udvikling kan foretages gennem pædagogisk evaluering og testning.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | Læsning og skrivning i indskolingen-en differentieret praksis |
Redaktører | Vibeke Boelt, Inger Maibom |
Antal sider | 24 |
Vol/bind | 1 |
Udgivelsessted | KVaN |
Forlag | KvaN |
Publikationsdato | 21 apr. 2021 |
Udgave | 1 |
Sider | 82-106 |
Artikelnummer | 4 |
Kapitel | 4 |
ISBN (Trykt) | 978-87-93820-17-3 |
Status | Udgivet - 21 apr. 2021 |
Emneord
- Skoler, fag og institutioner
- Læsning, skrivning, indskoling