Aktionslæring i dagtilbud: udvikling af pædagogers professionsviden, identitet og autonomi : rapport

Trine Schloss Pedersen, Janne Olsson, Nanna Koefoed-Melson

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerRapportForskning

    64 Downloads (Pure)

    Abstract

    Rapporten giver bl.a. et billede af, hvordan et udsnit af Danmarks pædagoger har oplevet aktionslæring bidrage til at skabe bedre forudsætninger for en mere synlig og offensiv anvendelse af pædagogers viden samt de udfordringer, der ligger heri - der sættes fokus på, hvordan aktionslæring styrker pædagogers myndighed.
    OriginalsprogDansk
    ForlagForlaget UCC
    Antal sider101
    StatusUdgivet - 2010

    Emneord

    • anerkendelse
    • læring
    • dagtilbud
    • kompetenceudvikling
    • pædagogisk arbejde
    • organisationsudvikling
    • ledelse
    • kvalitetssikring
    • aktionslæring

    Citationsformater