Aktionslæring - Relevans, deltagelse og langsommelighed: POP Episode 4

Dorthe Geisnæs (Udvikler), Anna Katrine Krogholm Olesen (Udøver), Dorthe Aabjerg Munk (Udøver)

Publikation: Ikke-skriftlig produktionPodcast, musik- og lydproduktionFormidling

Abstract

I Brønderslev Kommune har alle indskolingsteam arbejdet med aktionslæring, som en måde at videreudvikle på deres praksis. I denne podcast reflekterer Dorthe Munk og jeg over, hvordan aktionslæring kan understøtte de professionelles oplevelse af relevans og tid og rum til refleksion i og om pædagogisk praksis. 

I serien: POP - På opdagelse i pædagogik og læring.
POP er en podcast-serie udviklet af Act2Learn Pædagogik og læring på Professionshøjskolen UCN
OriginalsprogDansk
Publikationsdato2021
UdgivelsesstedSpreaker.com
PublikationsmedierOnline
Størrelse41:15
StatusUdgivet - 2021

Citationsformater