Aktiviteter, organisering, læringsrum: Sigtelinjer for udviklingsprojektet Tidlig literacy - tidlig numeracy

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

Abstract

Tidlig literacy − tidlig numeracy er et 3-årigt projekt, der skal udvikle literacy- og numeracypædagogikken i indskolingen i Frederiksberg Kommunes skoler. Projektet gennemføres i samarbejde med Nationalt Videncenter for Læsning og er støttet af A.P. Møller og Hustru Chastine Mc-Kinney Møllers Fond til almene Formaal. Her følger en kort præsentation af baggrunden for projektet, projektets metode og de foreløbige opmærksomhedspunkter.
OriginalsprogDansk
TidsskriftViden om Literacy
Vol/bind22
Antal sider2
ISSN2245-2761
StatusUdgivet - 8 sep. 2017

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning
  • literacydidaktik
  • literacypædagogik
  • numeracypædagogik

Citationsformater