Projekter pr. år
Abstract
Tidlig literacy − tidlig numeracy er et 3-årigt projekt, der skal udvikle literacy- og numeracypædagogikken i indskolingen i Frederiksberg Kommunes skoler. Projektet gennemføres i samarbejde med Nationalt Videncenter for Læsning og er støttet af A.P. Møller og Hustru Chastine Mc-Kinney Møllers Fond til almene Formaal. Her følger en kort præsentation af baggrunden for projektet, projektets metode og de foreløbige opmærksomhedspunkter.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Viden om Literacy |
Vol/bind | 22 |
Antal sider | 2 |
ISSN | 2245-2761 |
Status | Udgivet - 8 sep. 2017 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- literacydidaktik
- literacypædagogik
- numeracypædagogik
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Tidlig Literacy - tidlig numeracy
Hannibal, S. S. (Projektdeltager), Andersen, M. W. (Projektdeltager), Kaas, T. (Projektdeltager), Freil, O. (Projektdeltager), Reusch, C. F. (Projektleder), Hannibal, S. S. (Projektdeltager), Basse, L. (Projektdeltager), Andersen, M. W. (Projektdeltager), Kaas, T. (Projektdeltager), Freil, O. (Projektdeltager), Anker, M. (Projektleder) & Reusch, C. F. (Projektleder)
01/01/16 → 31/12/18
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
Fil