Analytisk kompetence på diplomuddannelsen i uddannelses-, erhvervs- og karrierevejledning

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

Abstract

Casebidraget er udarbejdet på baggrund af medforskning og empirisk afprøvning af den didaktiske metode, det konvergente læringsrum. Her afprøves og diskuteres brugen af tilgangen og begreberne fra det konvergente læringsrum på en undervisningspraksis i efter-og videreuddannelsesregi. Fokus for casebidraget er at arbejde med at opnå analytisk kompetence i det vejledningssociologiske felt for voksne studerende med forskellige fagfaglige og it-faglige forudsætninger forud for deres deltagelse i uddannelse.
OriginalsprogDansk
TitelDet konvergente læringsrum : IT og de nye læringsbetingelser
RedaktørerHanne Wacher Kjærgaard, Jørgen Bering Asmussen, Lars Peter Bech Kjeldsen
UdgivelsesstedAarhus
ForlagKlim
Publikationsdato2017
Sider112-119
ISBN (Trykt)9788772040981
StatusUdgivet - 2017
NavnLiteracy & læring

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning

Citationsformater