Anbefalinger til indførsel af teknologiforståelse i uddannelse af lærere og andet pædagogisk personale: slutleverance i 3. spor af forsøgsprogrammet for teknologiforståelse i folkeskolens obligatoriske undervisning

Lars Bo Andersen, Claus Brabrand, Mie Buhl, Ole Caprani, Marianne Georgsen, Roland Hachmann, Mikkel Hjorth, Rasmus Leth Vergmann Jørnø, Louis Køhrsen, Morten Misfeldt, Rikke Toft Nørgård, Anne-Mette Nortvig, Mads Middelboe Rehder

Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerRapportFormidling

6 Downloads (Pure)

Abstract

Dette dokument indeholder en række anbefalinger til indførsel af teknologiforståelse i uddannelse af lærere og andet pædagogisk personale i folkeskolen. Konkret drejer det sig om teknologiforståelse som selvstændigt fag og som element i de eksisterende fag matematik, billedkunst og håndværk og design.
OriginalsprogDansk
Antal sider57
StatusUdgivet - 1 feb. 2022

Emneord

  • Skoler, fag og institutioner
  • Lærere
  • Læreruddannelse
  • Teknologiforståelse
  • Uddannelse, professioner og erhverv
  • Efteruddannelse
  • Lærere
  • Teknologiforståelse
  • Læring, pædagogik og undervisning
  • Efteruddannelse
  • Teknologiforståelse

Citationsformater