Abstract
I anledning af LULAB-konferencen d. 1.12. udgives denne episode et par dage tidligere end normalt.
Med deprivatisering af undervisernes egen praksis, har læreruddannelsen de sidste fem år gennemført et projekt, som alle uddannelsens undervisere har kunnet søge deltagelse i. Underviserne kunne søge ca 50 timer til at eksperimentere med deres undervisning og skulle for at komme i betragtning opfylde kriterier om didaktisk udvikling, iterativ udvikling, systematisk dokumentation, klar begrundelse, samarbejde og sidst, men ikke mindst, knytte an til professionens praksis. Dette er samlet under projektet LULAB, som Anja Madsen Kvols fortæller om i denne episode.
Gæst: Anja Madsen Kvols, uddannelsesleder på Læreruddannelsen i Silkeborg
Vært: Linda Greve, phd., leder af VIA Uddannelsesakademi
Med deprivatisering af undervisernes egen praksis, har læreruddannelsen de sidste fem år gennemført et projekt, som alle uddannelsens undervisere har kunnet søge deltagelse i. Underviserne kunne søge ca 50 timer til at eksperimentere med deres undervisning og skulle for at komme i betragtning opfylde kriterier om didaktisk udvikling, iterativ udvikling, systematisk dokumentation, klar begrundelse, samarbejde og sidst, men ikke mindst, knytte an til professionens praksis. Dette er samlet under projektet LULAB, som Anja Madsen Kvols fortæller om i denne episode.
Gæst: Anja Madsen Kvols, uddannelsesleder på Læreruddannelsen i Silkeborg
Vært: Linda Greve, phd., leder af VIA Uddannelsesakademi
| Originalsprog | Dansk |
|---|---|
| Publikationsdato | 1 dec. 2023 |
| Publikationsmedier | Online |
| Størrelse | 19:50 |
| Status | Udgivet - 1 dec. 2023 |