At knytte elevernes læring tæt sammen med skole-hjem-samarbejdet

Ulla Kofoed

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

    Abstract

    Kapitlet kommer med et bud på, hvordan lærerne ved at tilrettelægge en undervisning der giver forældrene mulighed for at samtale og stille spørgsmål til det eleverne er ved at lære, kan medvirke til at koble skolesprog og hverdagssprog tættere sammen.
    OriginalsprogDansk
    TitelSnakk med oss : Samarbeid mellom foreldre, barnhage og skole i et flerkulturelt perspektiv
    RedaktørerAamodt Aamodt, An-Magritt Hauge
    Antal sider21
    ForlagGyldendal Norsk Forlag
    Publikationsdato2013
    Udgave1
    Sider192
    ISBN (Trykt)978-82-05-42597-2
    StatusUdgivet - 2013

    Emneord

    • interkulturelle forhold
    • anerkendelse
    • social inklusion
    • sproglig udvikling
    • samarbejde
    • integration
    • didaktik
    • læseplaner
    • Forældre som ressource

      Larsen, M. N., Kofoed, U., Hvilshøj, S., Orluf, B. & Gaardsmand, S.

      01/09/1101/07/14

      Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

    Citationsformater