Projekter pr. år
Abstract
Kapitlet kommer med et bud på, hvordan lærerne ved at tilrettelægge en undervisning der giver forældrene mulighed for at samtale og stille spørgsmål til det eleverne er ved at lære, kan medvirke til at koble skolesprog og hverdagssprog tættere sammen.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | Snakk med oss : Samarbeid mellom foreldre, barnhage og skole i et flerkulturelt perspektiv |
Redaktører | Aamodt Aamodt, An-Magritt Hauge |
Antal sider | 21 |
Forlag | Gyldendal Norsk Forlag |
Publikationsdato | 2013 |
Udgave | 1 |
Sider | 192 |
ISBN (Trykt) | 978-82-05-42597-2 |
Status | Udgivet - 2013 |
Emneord
- anerkendelse
- integration
- didaktik
- læseplaner
- social inklusion
- sproglig udvikling
- interkulturelle forhold
- samarbejde
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Forældre som ressource
Larsen, M. N. (Projektdeltager), Kofoed, U. (Projektdeltager), Hvilshøj, S. (Projektleder), Orluf, B. (Projektdeltager) & Gaardsmand, S. (Projektdeltager)
01/09/11 → 01/07/14
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation