Projekter pr. år
Abstract
Kan man lærer de yngste elever, hvad de vil sige at samarbejde? Og hvis ja, hvordan så? I denne artikel beskrives, hvad SYstematiseret KLassekammerathjælp (SYKL) er og hvad eleverne kan få ud af det. Artiklen afrundes med refleksioner over muligheden for at tilpasse SYKL til de yngste elever i skolen.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Skolestart |
Vol/bind | 54 |
Udgave nummer | 1 |
Sider (fra-til) | 24-25 |
Antal sider | 2 |
ISSN | 0905-6319 |
Status | Udgivet - jan. 2024 |
Projekter
- 1 Afsluttet
-
INKLU SYKL: Inkluderende SYKL-praksis i dansk og matematik med fokus på ressourcepersoners samarbejde
Schmidt, M. C. S. (Projektleder), Koefoed-Melson, N. (Projektleder), Østergren-Olsen, D. (Projektdeltager), Storm-Andersen, M. (Projektdeltager), Hansen, K. R. (Projektdeltager), Rasmussen, M. D. (Projektdeltager), Rasch, S. K. (Projektdeltager), Thygesen, S. (Projektdeltager) & Malm, S. G. (Projektdeltager)
03/01/22 → 31/12/23
Projekter: Projekt › Forskning