At udvikle normkritisk evalueringskultur i dagtilbud: en interventionsetnografisk analyse af muligheder og udfordringer: delrapport 3

Stine Del Pin Hamilton, Marta Padovan-Özdemir

Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandlingRapportForskning

Abstract

Nærværende forskningsrapport fremlægger forskerteamets overvejelser med at tilrettelægge og gennemføre et forsknings- og udviklingssamarbejde med pædagoger og institutionsledere, som har deltaget i projektet som medforskere. Endvidere præsenteres en tematisk analyse af, hvad normkritisk
evalueringskultur i dagtilbud bliver til, når den møder den pædagogiske virkelighed. Således retter forskningsrapporten sig til dagtilbudsledere, pædagogiske udviklingskonsulenter, pædagoger, pædagogstuderende, og studerende på videregående pædagogiske uddannelser med interesse for normkritik, evalueringskultur og forskning og udvikling med praksis.
OriginalsprogDansk
UdgivelsesstedAarhus
ForlagVIA University College
Antal sider49
ISBN (Elektronisk)978-87-994359-8-2
StatusUdgivet - apr. 2022

Emneord

  • pædagogisk arbejde
  • evalueringskultur
  • ligestilling
  • mangfoldighed
  • normkreativitet
  • normkritik
  • dagtilbud
  • evaluering

Citationsformater