Abstract
Med udgangspunkt i et projekt med musik og teknologi på Skolen ved Tuse Næs diskuteres i artiklen, hvorledes kreativitet må forståes og faciliteres i en nutidig kontekst. Der peges på det paradoksale forhold, at børnene på en gang både skal lære og følge og bryde regler for at leve op til senmoderne succeskriterier for kreativitet, og der afsøges mulige måder hvormed underviseren kan navigere i dette flertydige læringsrum.
| Originalsprog | Dansk |
|---|---|
| Titel | Fag og Faglighed i Bevægelse : Om udviklingen af Pædagoguddannelsen i mødet med pædagogisk praksis |
| Redaktører | Bennye Austring, Jimmy Krab |
| Antal sider | 15 |
| Publikationsdato | 2013 |
| ISBN (Trykt) | 978-87-92717-16-0 |
| ISBN (Elektronisk) | 978-87-927-1717-7 |
| Status | Udgivet - 2013 |
Emneord
- kreativitet