Bachelorprojektet ud af skabet - og ind i skolen

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

Abstract

For mange bachelorprojekter bliver ”lagt på hylden” efter eksamen. Som bachelorprojektet ser ud i dag får de fleste projekter meget lidt
betydning - både for den studerendes egen praksis og for skolens praksis. Kan bachelorprojektet få reel betydning i praksis? Betydning både
for folkeskolen og den kommende lærer, hvis indkredsningen af problemstillingen til et bachelorprojekt foregår i et samarbejde mellem en lærer og en gruppe studerende, som mødes på skolen og gennemfører en ”aktion”, som undersøger problemstillingen? Et forsknings- og udviklingsprojekt søger svarerne.
OriginalsprogDansk
TidsskriftLiv I Skolen
Vol/bindMarts 2015,17. årgang
Udgave nummerNr. 1
Sider (fra-til)56-63
Antal sider8
ISSN1398-2613
StatusUdgivet - mar. 2015

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning
  • Uddannelse, professioner og erhverv

Citationsformater