Being Pulled into the Drama: How Early Childhood Educators Motivate Children by Way of Bodily Contact and Movements

Bidragets oversatte titel: Håndtering af motivation i børnehaven: En undersøgelse af hvordan pædagoger skaber motiverende omgivelser i en dansk børnehave ud fra teorier om kropslighed

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

38 Downloads (Pure)

Abstract


Bidragets oversatte titelHåndtering af motivation i børnehaven: En undersøgelse af hvordan pædagoger skaber motiverende omgivelser i en dansk børnehave ud fra teorier om kropslighed
OriginalsprogEngelsk
TidsskriftAmerican Journal of Educational Research
Vol/bind5
Udgave nummer12
Sider (fra-til)1200-1207
Antal sider7
ISSN2327-6126
DOI
StatusUdgivet - 2017

Emneord

  • motivation
  • Kropslig motivation
  • Kropsoplevelse
  • autonomi
  • børnehave

Fingeraftryk

Dyk ned i forskningsemnerne om 'Håndtering af motivation i børnehaven: En undersøgelse af hvordan pædagoger skaber motiverende omgivelser i en dansk børnehave ud fra teorier om kropslighed'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.

Citationsformater