Blended Learning

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

    Abstract

    Artiklen giver en grundlæggende introduktion til begrebet blended learning og sætter fokus på didaktiske spørgsmål som: Hvad er blended learning? Hvilke forskellige former ser vi i dag i danske uddannelser? Hvorfor udbydes uddannelser i stigende grad i et blended learning format? Hvilke didaktiske principper kan man som underviser tage i brug, når man skal designe et blended learning forløb? Hvad er den grundlæggende didaktiske forskel på tilstedeværelsesundervisning og netbaseret undervisning? Og hvilke kritiske perspektiver er det vigtigt at have med, når en uddannelsesinstitution beslutter sig for at re-designe traditionel tilstedeværelsesundervisning til blended learning?
    OriginalsprogDansk
    TitelPædagogiske teorier
    RedaktørerJens Rasmussen
    Antal sider15
    UdgivelsesstedVærløse
    ForlagBillesøe og Baltzer
    Publikationsdato2012
    Udgave5. udg.
    ISBN (Trykt)978-87-7842-298-9
    StatusUdgivet - 2012

    Citationsformater