Abstract
Samspillet mellem teori og praksis er en af styrkerne og udfordringerne for de danske erhvervsuddannelser. Blendede designs kan være én måde at forfine samspillet på. Artiklen indledes med en kort redegørelse for begrebet blendede designs. Derefter følger overvejelser over, hvordan teori og praksis forstås. På baggrund af fire cases om blendede designs diskuteres samspillet mellem teori og praksis i forhold til vidensformer, lærer- og elevroller samt læring.
Artiklen er skrevet med henblik på Diplomuddannelsen i Erhvervspædagogik til fx de obligatoriske moduler Undervisningsplanlægning og didaktik og Pædagogisk videnskabsteori.
Artiklen er skrevet med henblik på Diplomuddannelsen i Erhvervspædagogik til fx de obligatoriske moduler Undervisningsplanlægning og didaktik og Pædagogisk videnskabsteori.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | Blended Designs |
Antal sider | 10 |
Forlag | Center for E-læring og Medier, VIA University College |
Publikationsdato | 2013 |
Status | Udgivet - 2013 |
Emneord
- blended learning