Brug af data i praksis: Bekræftelse eller undersøgelse?

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskning

    Abstract

    Data på dagsordenen
    Aktuelle problematikker på tværs af didaktik, politik
    og ledelse
    Hvordan udvikler professionerne deres eget metodiske grundlag for
    brug af data?
    Hvad skal være den teoretiske begrundelse for denne metodiske
    platform?
    Har skolen brug for forbedring udefra eller forandring indefra?
    OriginalsprogDansk
    Publikationsdato2017
    StatusUdgivet - 2017
    BegivenhedDatainformeret skoleledelse - en konference for skoleledelse og forvaltninger - UC Absalon, Roskilde, Danmark
    Varighed: 6 dec. 20176 dec. 2017
    https://phabsalon.dk/arrangementer/arrangement/datainformeret-skoleledelse-en-konference-for-skoleledelse-og-forvaltninger

    Konference

    KonferenceDatainformeret skoleledelse - en konference for skoleledelse og forvaltninger
    LokationUC Absalon
    LandDanmark
    ByRoskilde
    Periode06/12/1706/12/17
    Internetadresse

    Emneord

    • Skoler, fag og institutioner
    • Ledelse, organisationsudvikling og innovation

    Citationsformater

    Hornskov, S. (2017). Brug af data i praksis: Bekræftelse eller undersøgelse?. Afhandling præsenteret på Datainformeret skoleledelse - en konference for skoleledelse og forvaltninger, Roskilde, Danmark.