Brug af evidensbaserede metoder i seks pædagogiske institutioner: når evidens møder den pædagogiske hverdag. Rapport 3

Anne Mette Buus, Trine Holck Grundahl, Stine Del Pin Hamilton, Palle Rasmussen, Ulla Nørtoft Thomsen, Merete Wiberg

Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandlingBogForskning

Abstract

En undersøgelse af, hvordan pædagoger anvender evidensbaserede metoder (PALS, DUÅ, ECERS) i skoler og dagtilbud. Undersøgelsen har fokus på pædagogiske dømmekraft og vidensformer i pædagogiske arbejde.
OriginalsprogDansk
ForlagAalborg Universitet
Vol/bind26
Antal sider85
ISBN (Elektronisk)9788791543883
StatusUdgivet - 2012

Emneord

  • Børn og unge
  • dagtilbud
  • pædagogik
  • sfo
  • Uddannelse, professioner og erhverv
  • dømmekraft
  • evidens
  • evidensbaseret metoder
  • Skoler, fag og institutioner
  • DUÅ
  • ECERS
  • PALS

Citationsformater