Byg bro og skab samspil mellem sprog i tyskundervisningen - Et opgave baseret forløb med fokus på ordforrådstilegnelse og tværsproglig didaktik

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

120 Downloads (Pure)
OriginalsprogDansk
TitelTværsproglighed i læreruddannelsen 2 : Inspirationsmateriale til sproglærere i grundskolen
RedaktørerLaila Kjærbæk, Line Møller Daugaard, Line Krogager Andersen
Antal sider9
ForlagDet nationale center for fremmedsprog
Publikationsdato29 nov. 2023
Sider117-127
Kapitel15
StatusUdgivet - 29 nov. 2023

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning
  • Fremmedsprogsdidaktik
  • flersprogethedsdidaktik
  • fremmedsprog
  • fremmedsprogstilegnelse
  • fremmedsprogsundervisning
  • ordforrådstilegnelse
  • task
  • tværsproglighed
  • tysk som fremmedsprog
  • Tværsproglighed i læreruddannelsen

    Klimaszyk, P. (Projektdeltager), Pettersson, M. P. (CoPI), Kjærbæk, L. (Projektleder), Busch, S. E. (Projektdeltager), Krogager Andersen, L. (Projektdeltager), Daugaard, L. M. (Projektdeltager), Morollón Martí, N. (Projektdeltager), Löbl, S. K. (Projektdeltager), Jacobsen, S. K. (Projektdeltager), Fischer-Rasmussen, A.-M. (Projektdeltager), Hauge, N. (Projektdeltager), Hansen, C. F. (Projektdeltager), Hjarnø, G. (Projektdeltager), Smith-Sivertsen, M. (Projektdeltager), Bruntt, K. L. (Projektdeltager) & Christensen, B. (Projektdeltager)

    01/02/2130/06/22

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

Citationsformater