Case om vidensbasering af implementeringsprocesser: digitale læringsplatforme som eksempel

Jens Hansen Lund

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

    22 Downloads (Pure)

    Abstract

    Casen giver et eksempel på et implementeringsforløb på en skole, der arbejder med at omsætte kravet om anvendelse af digital læringsplatform. Ledelsen vil gerne arbejde vidensbaseret i denne proces og det beskrives, hvorledes både medarbejdere og en ekstern forsker inddrages i denne proces. Processen rammesættes af en tænketeknologi og casen beskriver erfaringerne med at anvende denne teknologis perspektiver: skal, kan, vil og ved.
    OriginalsprogDansk
    Artikelnummer1
    TidsskriftLederliv
    ISSN2446-0532
    StatusUdgivet - 3 dec. 2018

    Emneord

    • Skoler, fag og institutioner
    • implementering
    • implementeringsfaglighed
    • vidensbaseret praksis
    • videnstyper
    • Implementeringsforståelser

      Lund, J. H. (Oplægsholder) & Lund, J. H. (Oplægsholder)

      27 maj 2019

      Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag eller oplæg

      Fil

    Citationsformater