Abstract
I dette kapitel præsenteres et udvalg af centrale resultater fra lærernes
besvarelser i ICILS TP med et fokus på, hvilken udvikling (eller stilstand)
der har været oven på coronapandemien. Vores fokus vil være på de danske
resultater, men vi vil også sammenligne med den udvikling, der kan iagttages i de to andre lande, som har deltaget i ICILS TP, Finland og Uruguay.
Læsere, der er interesserede i resultater, vi ikke fremlægger her, henvises
til den internationale rapport (Strietholt m.fl. 2021). De to følgende kapitler
går i dybden med henholdsvis lærernes brug af it-redskaber i undervisningen og udviklingen i deres holdninger til it, så disse resultater er ikke omtalt
her
besvarelser i ICILS TP med et fokus på, hvilken udvikling (eller stilstand)
der har været oven på coronapandemien. Vores fokus vil være på de danske
resultater, men vi vil også sammenligne med den udvikling, der kan iagttages i de to andre lande, som har deltaget i ICILS TP, Finland og Uruguay.
Læsere, der er interesserede i resultater, vi ikke fremlægger her, henvises
til den internationale rapport (Strietholt m.fl. 2021). De to følgende kapitler
går i dybden med henholdsvis lærernes brug af it-redskaber i undervisningen og udviklingen i deres holdninger til it, så disse resultater er ikke omtalt
her
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | It i skolen under coronapandemien |
Redaktører | Jacob Christensen, Jeppe Bundsgaard, Christian Kjeldsen, Morten Pettersson |
Antal sider | 16 |
Forlag | Aarhus Universitetsforlag |
Publikationsdato | 2 nov. 2021 |
Sider | 45-60 |
Kapitel | 4 |
ISBN (Trykt) | 978 87 7219 699 2 |
Status | Udgivet - 2 nov. 2021 |