Abstract
Projektet har til formål at udvikle 3 eksisterende e-lærings forløb. Hvert indeholder 6 moduler omkring ECEC. Hvert modul er designet til at kunne fuldføres indenfor en smal tidsramme af undervisere, som har begrænset adgang til computere i deres daglige praksis. Dette er en af de udfordringer der er i, at designe materialer for undervisere. Endnu en udfordring er at når man udvikler et læringsdesign rammeværk og producerer moduler skal man tage højde for diversiteten af uddannelsesprovision i forskellige lande. Der er udfordringer indenfor den akademiske process hvori man re-mediererer og kondenserer teoretisk arbejde på børne-centrerethed i ECEC settings i meningsfulde online moduler for praktikere. Der kan også opstå vanskeligheder når man prøver at progressere mellem online moduler som er skabt af forskellige partnere. Præsentationen vil derfor belyse hvordan et projekt kan udvikle online forløb for ECEC undervisere som kan fuldføres indenfor en kort tidsramme i den daglige praksis. Artiklen har til formål at øge interessen i design processen bag online forløb.
Originalsprog | Engelsk |
---|---|
Titel | Proceedings of the 18th European Conference on e-Learning (ECEL19) |
Redaktører | Rikke Ørngreen, Mie Buhl, Bente Meyer |
Antal sider | 5 |
Udgivelsessted | Kidmore End |
Forlag | Academic Conferences and Publishing International |
Publikationsdato | 2019 |
Sider | 655-658, xvi |
ISBN (Trykt) | 978-1-912764-42-6 |
ISBN (Elektronisk) | 978-1-912764-41-9 |
DOI | |
Status | Udgivet - 2019 |
Begivenhed | The European Conference on e-Learning - Aalborg Universitet, København, København, Danmark Varighed: 7 nov. 2019 → 8 nov. 2019 Konferencens nummer: 18 https://www.academic-conferences.org/conferences/ecel/ |
Konference
Konference | The European Conference on e-Learning |
---|---|
Nummer | 18 |
Lokation | Aalborg Universitet, København |
Land/Område | Danmark |
By | København |
Periode | 07/11/19 → 08/11/19 |
Internetadresse |
Emneord
- e-læring