Challenges in Designing E-learning to Educators with Limited Time and Access

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferenceartikel i proceedingpeer review

32 Downloads (Pure)

Abstract

Projektet har til formål at udvikle 3 eksisterende e-lærings forløb. Hvert indeholder 6 moduler omkring ECEC. Hvert modul er designet til at kunne fuldføres indenfor en smal tidsramme af undervisere, som har begrænset adgang til computere i deres daglige praksis. Dette er en af de udfordringer der er i, at designe materialer for undervisere. Endnu en udfordring er at når man udvikler et læringsdesign rammeværk og producerer moduler skal man tage højde for diversiteten af uddannelsesprovision i forskellige lande. Der er udfordringer indenfor den akademiske process hvori man re-mediererer og kondenserer teoretisk arbejde på børne-centrerethed i ECEC settings i meningsfulde online moduler for praktikere. Der kan også opstå vanskeligheder når man prøver at progressere mellem online moduler som er skabt af forskellige partnere. Præsentationen vil derfor belyse hvordan et projekt kan udvikle online forløb for ECEC undervisere som kan fuldføres indenfor en kort tidsramme i den daglige praksis. Artiklen har til formål at øge interessen i design processen bag online forløb.
OriginalsprogEngelsk
TitelProceedings of the 18th European Conference on e-Learning (ECEL19)
RedaktørerRikke Ørngreen, Mie Buhl, Bente Meyer
Antal sider5
UdgivelsesstedKidmore End
ForlagAcademic Conferences and Publishing International
Publikationsdato2019
Sider655-658, xvi
ISBN (Trykt)978-1-912764-42-6
ISBN (Elektronisk)978-1-912764-41-9
DOI
StatusUdgivet - 2019
BegivenhedThe European Conference on e-Learning - Aalborg Universitet, København, København, Danmark
Varighed: 7 nov. 20198 nov. 2019
Konferencens nummer: 18
https://www.academic-conferences.org/conferences/ecel/

Konference

KonferenceThe European Conference on e-Learning
Nummer18
LokationAalborg Universitet, København
Land/OmrådeDanmark
ByKøbenhavn
Periode07/11/1908/11/19
Internetadresse

Emneord

  • e-læring

Fingeraftryk

Dyk ned i forskningsemnerne om 'Challenges in Designing E-learning to Educators with Limited Time and Access'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.

Citationsformater