Co-teaching

Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerBogForskning

Abstract

Forskelle mellem børn er et vilkår i danske skoler. Nogle har brug for ro og fordybelse, andre trives bedst med variation og korte pauser. Og alle de andre elever i klassen skal også have særlig opmærksomhed. Ingen lærer kan favne kompleksiteten alene. Derfor er der brug for at koble almen- og specialpædagogik i undervisningen. Det kan skoler gøre gennem co-teaching.
OriginalsprogDansk
Udgivelses stedAarhus
ForlagAarhus Universitetsforlag
Antal sider66
ISBN (Trykt)978-87-7184-647-8
StatusUdgivet - 2019
BegivenhedCo-teaching -
Varighed: 1 jan. 2019 → …
NavnPædagogisk rækkevidde
Vol/bind14

Konference

KonferenceCo-teaching
Periode01/01/19 → …

Emneord

  • Inklusion

Citationsformater

Hansen, J. H. (2019). Co-teaching. Aarhus Universitetsforlag. Pædagogisk rækkevidde, Bind. 14