Projekter pr. år
Abstract
This paper discusses the encounter between refugee families and day-care institutions in Denmark. The paper critically investigates the role ideas about care, parenthood and family play in the pedagogical interventions.
Originalsprog | Engelsk |
---|---|
Publikationsdato | 2017 |
Status | Udgivet - 2017 |
Begivenhed | ECER 2017: Reforming Education and the Imperative of Constant Change: Ambivalent roles of policy and educational research - København, Danmark Varighed: 22 aug. 2017 → 25 aug. 2017 |
Konference
Konference | ECER 2017 |
---|---|
Land/Område | Danmark |
By | København |
Periode | 22/08/17 → 25/08/17 |
Emneord
- Børn og unge
- flygtninge
- udsatte børn og familier
- Uddannelse, professioner og erhverv
- pædagoger
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'Coercive Concern or Legitimate Worries? The Encounter between Refugee families and Day-care Institutions in Denmark'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.Projekter
- 1 Afsluttet
-
Flygtningebørn og deres familiers møde med danske daginstitutioner
Bregnbæk, S. (Projektleder), Jørgensen, N. J. (Projektleder), Martiny-Bruun, A. (Projektdeltager), Ettrup, H. E. (Projektdeltager) & Arent, A. (Projektdeltager)
01/02/16 → 31/12/18
Projekter: Projekt › Forskning