Abstract
Fra synspunktet bag Læringsdesign er der et behov for at deltagere skal samarbejde og være kreative i deres design process men det kan være en udfordring at facilitere en sådan process og sådanne aktiviteter. For at opnå dette, skal der bruges en mere rigid tilgang end der kræves for individuelle design da det skal opfylde krav til design plus kravene for effektivitet i samarbejdende grupper samt effektivitet i at tilføje gruppe kreativitet teknikker til individuelle kreativitetsteknikker. Det er vigtigt at nævne, at jo flere mål og jo flere restriktioner eller regler der indføres og skal opnås af designet, jo mere rigid skal tænkningen omkring designet være.
Originalsprog | Engelsk |
---|---|
Tidsskrift | Journal of Systemics, Cybernetics and Informatics |
Vol/bind | 18 |
Udgave nummer | 1 |
Sider (fra-til) | 37-39 |
Antal sider | 3 |
ISSN | 1690-4532 |
Status | Udgivet - 2020 |
Emneord
- Informations- og kommunikationsteknologi, og e-læring