At skabe sammenhæng mellem teori og praksis i fysioterapiuddannelsen - udfordringer for de kliniske undervisere: Præsentation af resultater og perspektiver fra masterafhandlingen "Den kliniske undervisers perspektiv på kompetenceudvikling i den kliniske undervisning".

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskning

Abstract

En kvalitativ undersøgelse af den kliniske undervisers oplevelse af egen rolle i relation til den studerendes udvikling af erhvervsrelevante handlekompetencer i den kliniske undervisning i fysioterapeutuddannelsen
Bidragets oversatte titelAt skabe sammenhæng mellem teori og praksis i fysioterapiuddannelsen - udfordringer for de kliniske undervisere: Præsentation af resultater og perspektiver fra masterafhandlingen "Den kliniske undervisers perspektiv på kompetenceudvikling i den kliniske undervisning".
OriginalsprogEngelsk
Publikationsdato4 okt. 2013
StatusUdgivet - 4 okt. 2013
BegivenhedENPHE: European Network of Higher Education - Lahti University of applied sciences, Lahti, Finland
Varighed: 3 okt. 20137 dec. 2013

Konference

KonferenceENPHE
LokationLahti University of applied sciences
LandFinland
ByLahti
Periode03/10/1307/12/13

Emneord

  • handlekompetence
  • læring
  • kompetenceudvikling
  • praktik
  • fysioterapeutuddannelsen
  • professionsidentitet

Citationsformater