Abstract
Artiklen tager fat i problemet med at honorere kravet om, at sygeplejestuderende
skal deltage i udviklingsprojekter. Et af målene med projektet var at beskrive forskellige måder at involvere de studerende på. Forfatterne har identificeret fem forskellige måder, hvorpå de studerende er involveret. De viser sig alle
lærerige. Men det viser sig også, at de studerende har brug for støtte og tæt supervision specielt i forhold til metodologien.
skal deltage i udviklingsprojekter. Et af målene med projektet var at beskrive forskellige måder at involvere de studerende på. Forfatterne har identificeret fem forskellige måder, hvorpå de studerende er involveret. De viser sig alle
lærerige. Men det viser sig også, at de studerende har brug for støtte og tæt supervision specielt i forhold til metodologien.
Originalsprog | Engelsk |
---|---|
Tidsskrift | Uddannelsesnyt |
Udgave nummer | 3 |
Sider (fra-til) | 7-14 |
Antal sider | 8 |
ISSN | 1602-0162 |
Status | Udgivet - 2013 |
Emneord
- sygeplejerskeuddannelsen