Abstract
Hvordan kan digitale teknologier i dagtilbud understøtte og udfordre pædagogisk praksis? Hvorledes udvikles en teknologiforståelse og en mediepædagogisk praksis, der favner den samfundsmæssige og teknologiske udvikling?
I kapitlet er fokus rettet mod at belyse, hvorledes digitale teknologier i dagtilbud kan udvikles med et dannelsesperspektiv – og dermed understøtte børns leg, trivsel og læring i en pædagogisk praksis.
I kapitlet er fokus rettet mod at belyse, hvorledes digitale teknologier i dagtilbud kan udvikles med et dannelsesperspektiv – og dermed understøtte børns leg, trivsel og læring i en pædagogisk praksis.
| Originalsprog | Dansk |
|---|---|
| Titel | Literacy og læringsmål : I dagtilbud og børnehaveklasse |
| Redaktører | Kirsten Friis, Dorte Østergren-Olsen |
| Antal sider | 10 |
| Udgivelsessted | Frederikshavn |
| Forlag | Dafolo |
| Publikationsdato | 15 sep. 2016 |
| Sider | 75-85 |
| Artikelnummer | 8 |
| ISBN (Trykt) | 978-87-7160-175-6 |
| Status | Udgivet - 15 sep. 2016 |
| Navn | Literacy og læring i dagtilbud og skole |
|---|