De 12 praksisanbefalinger - elevers og læreres erfaringer i en dansk kontekst

Petra Daryai-Hansen

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    Abstract

    Kapitlet "Elevers og læreres praksiserfaringer i en dansk kontekst" diskuterer 12 internationale praksisanbefalinger til den tidligere sprogstart i forhold til elevers og læreres praksiserfaringer i en dansk kontekst. Kapitlet tager afsæt i data fra et forskningsprojekt om tidligere sprogstart på Randersgades Skole og indgår centralt i bogens praksisanvisninger.
    OriginalsprogDansk
    TitelTidlig sprogstart i skolen
    RedaktørerAnnette Søndergaard Gregersen
    UdgivelsesstedKøbenhavn
    ForlagSamfundslitteratur
    Publikationsdato2016
    Sider14-25
    ISBN (Trykt)978-87-593-2622-0
    StatusUdgivet - 2016

    Emneord

    • sprogtilegnelse

    Citationsformater