Projekter pr. år
Abstract
Artiklen beskriver et samarbejde mellem Pædagoguddannelsen i Horsens og to boligforeninger. I artiklen argumenteres for, at ledere af velfærdsprofessionsuddannelser bør prioritere at give medarbejdere muligheder for at opbygge brobyggende netværk og indgå sociale partnerskaber med relevante aktører med henblik på at skabe nye læringsrum for studerende i samspil med aktører fra praksisfeltet.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Tidsskrift for Socialpædagogik |
Vol/bind | 16. Årg. |
Udgave nummer | 1 |
Sider (fra-til) | 31-38 |
Antal sider | 7 |
ISSN | 1398-3717 |
Status | Udgivet - jun. 2013 |
Emneord
- unge
- udsatte unge
- social kapital
- brugerinddragelse
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Personlige deltagerbaner i grænsefællesskabet mellem pædagoguddannelsen og Østbasen – portrætter af unge rollemodeller og projektstedet Østbasen
Klausen, B. (Projektdeltager)
03/09/12 → 31/12/15
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
Fil
-
Pædagoguddannelsen som aktør i lokalsamfundet
Bach, B. (Ekspert), Klausen, B. (Ekspert) & Klausen, B. (Ekspert)
25 feb. 2019Aktivitet: Andre aktivitetstyper › Andet
-
Pædagoguddannelsen som aktør i lokalsamfundet
Bach, B. (Ekspert), Klausen, B. (Ekspert) & Klausen, B. (Ekspert)
5 nov. 2019Aktivitet: Andre aktivitetstyper › Andet
-
Frivillighedsseminar
Klausen, B. (Arrangør)
12 apr. 2012Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Seminar
Fil