Abstract
Hvad sker der med deltagerpositioner og professionsidentitet i samarbejdsdrevne innovationsprojekter, og hvilken betydning har det for samarbejdet mellem studerende, vejledere og praksisfeltet. Muligheder og udfordringer diskuteres og sættes i relation til pædagoguddannelsens 4. praktikperiode.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | Samarbejdsdrevet innovation i uddannelse |
Redaktører | Jonas Sprogøe, Katrine Jagd |
Antal sider | 17 |
Udgivelsessted | Frederiksberg |
Forlag | Frydenlund Academic |
Publikationsdato | 1 jul. 2016 |
Udgave | 1. udgave |
Sider | 57-74 |
Artikelnummer | Kapitel 5 |
ISBN (Trykt) | 978-87-7118-691-8 |
Status | Udgivet - 1 jul. 2016 |
Emneord
- Uddannelse, professioner og erhverv
- bachelorprojekter
- innovation
- kollaborativ læring
- kollaborativ undervisning