Deltagerpositioner og professionsidentitet

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Abstract

Hvad sker der med deltagerpositioner og professionsidentitet i samarbejdsdrevne innovationsprojekter, og hvilken betydning har det for samarbejdet mellem studerende, vejledere og praksisfeltet. Muligheder og udfordringer diskuteres og sættes i relation til pædagoguddannelsens 4. praktikperiode.
OriginalsprogDansk
TitelSamarbejdsdrevet innovation i uddannelse
RedaktørerJonas Sprogøe, Katrine Jagd
Antal sider17
UdgivelsesstedFrederiksberg
ForlagFrydenlund Academic
Publikationsdato1 jul. 2016
Udgave1. udgave
Sider57-74
ArtikelnummerKapitel 5
ISBN (Trykt)978-87-7118-691-8
StatusUdgivet - 1 jul. 2016

Emneord

  • Uddannelse, professioner og erhverv
  • bachelorprojekter
  • innovation
  • kollaborativ læring
  • kollaborativ undervisning

Citationsformater