Den Åbne Skole: Pædagog og Lærerkompetencer

Trine Hyllested, Margit Eva Jensen, Mathilde W. B. de Kruiff

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægFormidling

75 Downloads (Pure)

Abstract

Med skolereformen blev folkeskolerne forpligtet på at inddrage det omgivende samfund i skoledagen på en måde, der understøtter elevernes læring og trivsel. Hør tre perspektiver på, hvad Åben Skole vil sige, og hvilke muligheder det giver.
OriginalsprogDansk
Publikationsdatoapr. 2017
StatusUdgivet - apr. 2017
BegivenhedForskningens Døgn 2017 - , Danmark
Varighed: 27 apr. 201727 apr. 2017

Konference

KonferenceForskningens Døgn 2017
Land/OmrådeDanmark
Periode27/04/1727/04/17

Emneord

  • Skoler, fag og institutioner

Citationsformater