Den Åbne Skole: Pædagog og Lærerkompetencer

Trine Hyllested, Margit Eva Jensen, Mathilde W. B. de Kruiff

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægFormidling

    12 Downloads (Pure)

    Abstract

    Med skolereformen blev folkeskolerne forpligtet på at inddrage det omgivende samfund i skoledagen på en måde, der understøtter elevernes læring og trivsel. Hør tre perspektiver på, hvad Åben Skole vil sige, og hvilke muligheder det giver.
    OriginalsprogDansk
    Publikationsdatoapr. 2017
    StatusUdgivet - apr. 2017
    BegivenhedForskningens Døgn 2017 - , Danmark
    Varighed: 27 apr. 201727 apr. 2017

    Konference

    KonferenceForskningens Døgn 2017
    Land/OmrådeDanmark
    Periode27/04/1727/04/17

    Emneord

    • Skoler, fag og institutioner

    Citationsformater