Den Pædagogiske Refleksionsmodel som sammenhængskraft

Bettina Voergaard Poulsen, Camill Lucht, Stine Vibholm Persson, Mette Skriver, Gry Tange, Lise Kofoed, René Poulsen, Lise Lotte Grann, Bodil Pille, Elisabeth Sievers, Signe Stelling Risom, Sine Lehn Christiansen

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskning

    16 Downloads (Pure)

    Abstract

    Den Pædagogiske Refleksions Model (PRM) illustrerer de vidensdimensioner, der indgår i en kvalificeret klinisk beslutning. I projektet 'Sammenhæng på TVÆRS i fremtidens sygeplejeuddannelse (PÅ TVÆRS)" indgår PRM som pædagogisk greb. Der undersøges om PRM skaber sammenhæng for studerendes læring i klinisk praksis på tværs af kliniske undervisningssteder i primær-og sekundær sektoren samt psykiatri.
    OriginalsprogDansk
    Publikationsdato2017
    StatusUdgivet - 2017
    BegivenhedTværprofessionel Uddannelsessymposium, Rigshospitalet - Rigshospitalet
    Varighed: 4 okt. 20174 okt. 2017

    Seminar

    SeminarTværprofessionel Uddannelsessymposium, Rigshospitalet
    LokationRigshospitalet
    Periode04/10/1704/10/17

    Citationsformater