Aktiviteter pr. år
Abstract
I artiklen præsenteres et Gramma3-eksperiment1med en kontekstualiseret grammatikundervisning og tilhørende uddrag af data fra et forløb gennemført i danskfaget i en 6. klasse. Vi er særligt optaget af de potentialer og udfordringer, der kommer til udtryk, når lærer og elever samtalerom sprog og sprogbrug både i trykte fagtekster og elevers skrevne tekster i danskundervisningen.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Viden om læsning |
Udgave nummer | 27 |
Sider (fra-til) | 46-52 |
Antal sider | 7 |
ISSN | 1902-3472 |
Status | Udgivet - 27 maj 2020 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- Skoler, fag og institutioner
Aktiviteter
- 1 Konference
-
Den 16. Nordiske Læreruddannelseskonference i Torshavn
Dolmer, G. (Deltager)
3 maj 2022 → 5 maj 2022Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Konference
Fil