Abstract
Baggrunden for oplægget er et professionskapacitetsprojekt gennemført af UC SYD hvor fokus var at it-kompetenceløfte
folkeskolelærere i et fysisk og virtuelt kursusforløb. Gennem praksisafprøvninger i aktionslæringsforløb og sparring med
undervisere fra UC SYD var sigtet at udvikle videndelingsmiljøet, samarbejdet og relationerne mellem deltagerne internt
samt med UC SYD både fysisk og i online miljøer.
Oplægget beskriver udfordringer og opmærksomhedspunkter ved projektet og giver et indblik i de kompetencekrav og
forudsætninger sådanne udviklingsforløb stiller til undervisere, deltagere og de implicerede organisationer.
folkeskolelærere i et fysisk og virtuelt kursusforløb. Gennem praksisafprøvninger i aktionslæringsforløb og sparring med
undervisere fra UC SYD var sigtet at udvikle videndelingsmiljøet, samarbejdet og relationerne mellem deltagerne internt
samt med UC SYD både fysisk og i online miljøer.
Oplægget beskriver udfordringer og opmærksomhedspunkter ved projektet og giver et indblik i de kompetencekrav og
forudsætninger sådanne udviklingsforløb stiller til undervisere, deltagere og de implicerede organisationer.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | 8 apr. 2019 |
Status | Udgivet - 8 apr. 2019 |
Begivenhed | NNU konference: Samarbejdsprocesser i netbaserede uddannelser - UC SYD, Kolding, Danmark Varighed: 8 apr. 2019 → 8 apr. 2019 http://www.nnu.dk |
Konference
Konference | NNU konference |
---|---|
Lokation | UC SYD |
Land/Område | Danmark |
By | Kolding |
Periode | 08/04/19 → 08/04/19 |
Andet | Om kommunikation, feedback og<br/>relationsskabelse i online læringsmiljøer |
Internetadresse |
Emneord
- aktionslæring