Designing inquiry-based teaching at scale: Central factors for implementation: Central factors for implementation

Mette Dreier Hjelmborg, Dorte Moeskær Larsen, Bent Kofod Lindhardt, Jonas Dreiø, Claus Michelsen, Morten Misfeldt

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

OriginalsprogEngelsk
Publikationsdato2019
StatusUdgivet - 2019
BegivenhedCongress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME11) - Utrecht Universitet, Utrecht, Holland
Varighed: 6 feb. 201910 feb. 2019
Konferencens nummer: 11
https://cerme11.org/

Konference

KonferenceCongress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME11)
Nummer11
LokationUtrecht Universitet
LandHolland
ByUtrecht
Periode06/02/1910/02/19
Internetadresse

Emneord

  • Undersøgelsesdesign, teori og metode
  • Uddannelse, professioner og erhverv

Citationsformater