Projekter pr. år
Abstract
det første år i børnehaveklasserne 2016-2017 på
aktionslæringsprojektet TLTN i Frederiksberg Kommune.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Viden om Literacy |
Vol/bind | 22/2017 |
Udgave nummer | 22/2017 |
Sider (fra-til) | 72-79 |
Antal sider | 8 |
ISSN | 2245-2761 |
Status | Udgivet - 1 sep. 2017 |
Emneord
- Skoler, fag og institutioner
- literacy, sprog, indskoling
Projekter
- 2 Afsluttet
-
Pædagoger på sprogvisit
Basse, L. (Projektdeltager), Andersen, K. V. (Projektdeltager), Reusch, C. (Projektdeltager), Basse, L. (Projektdeltager), Andersen, K. V. (Projektdeltager), Brok, L. S. (Projektleder), Reusch, C. F. (Projektdeltager), Basse, L. (Projektdeltager), Andersen, K. V. (Projektdeltager) & Storgaard, L. C. (Projektleder)
01/08/16 → 31/12/18
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
Fil -
Tidlig Literacy - tidlig numeracy
Hannibal, S. S. (Projektdeltager), Andersen, M. W. (Projektdeltager), Kaas, T. (Projektdeltager), Freil, O. (Projektdeltager), Reusch, C. F. (Projektleder), Hannibal, S. S. (Projektdeltager), Basse, L. (Projektdeltager), Andersen, M. W. (Projektdeltager), Kaas, T. (Projektdeltager), Freil, O. (Projektdeltager), Anker, M. (Projektleder) & Reusch, C. F. (Projektleder)
01/01/16 → 31/12/18
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
Fil