@book{abe9dcf96b8f46a0b587239156ba9d7d,
title = "Dialog, betydning og dannelse - i et interkulturelt dannelsesperspektiv: Rapport fra et udviklingsarbejde",
abstract = "Rapport om det teoretiske grundllag og de praktiske erfaringer fra et to-{\aa}rigt skolebaseret udviklingsarbejde om interkulturel p{\ae}dagogik i form af et aktionsforskningsprojekt i samarbejde mellem to l{\ae}rere fra Hasle Skole og tre l{\ae}rere fra {\AA}rhus L{\ae}rerseminarium, om mulighederne for at udvikle en interkulturel p{\ae}dagogik p{\aa} baggrund af ideer om det flerstemmige og multikulturelle klasserum.",
keywords = "Mikhail Bakhtin, Olga Dysthe, deltagerstruktur, det flerstemmige klasserum, dialogisk undervisning, l{\ae}ringsf{\ae}llesskab, sociokulturel teori, stilladsering, aktionsforskning, undervisning",
author = "Hedegaard, {Karen Marie} and Skibsted, {Else Bengaard} and Clausen, {Mette Bladt}",
year = "2006",
language = "Dansk",
publisher = "Aarhus L{\ae}rerseminarium, JCVU",
address = "Danmark",
}