Projekter pr. år
Abstract
Vi kan lære af en krise og sikkert også af covid-19-krisen. Her oplevede mange elever og lærere nedlukninger og nødundervisning, som gav erfaringer med forskellige former for fjernundervisning, synkront eller asynkront. Vi kan bygge videre på disse erfaringer i den mere `normale´ undervisning, for vi har lært nye måder at variere undervisning på, at skabe nye former for fleksibel undervisning og måske en anden måde at forstå og se på undervisning. Måske kan det også bidrage til nye måder at kvalificere elever til et fremtidigt studie- og arbejdsliv.
Materialet er udarbejdet med henblik på at give inspiration til sådanne overvejelser. Konkret vil vi give et indblik i, hvorledes man på ungdomsuddannelser kan arbejde med didaktiske designs, der har som mål at inkludere flere elever i undervisningen.
Materialet er udarbejdet med henblik på at give inspiration til sådanne overvejelser. Konkret vil vi give et indblik i, hvorledes man på ungdomsuddannelser kan arbejde med didaktiske designs, der har som mål at inkludere flere elever i undervisningen.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Status | Udgivet - 2021 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- COVID-19
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Social inklusion – fra fjernundervisning under Covid 19 krisen til udvikling af undervisning med blended learning på Erhvervsuddannelser
Duch, H. (Projektdeltager)
30/07/20 → 30/04/21
Projekter: Projekt › Forskning
Fil