Originalsprog | Engelsk |
---|---|
Tidsskrift | The Journal of Experimental Education |
Vol/bind | 91 |
Udgave nummer | 4 |
Sider (fra-til) | 636-654 |
Antal sider | 19 |
ISSN | 0022-0973 |
DOI | |
Status | Udgivet - 2023 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- brøker
- læring
Pernille Ladegaard Pedersen, Pirjo Aunio, Pernille Bødtker Sunde, Mette Bjerre, Rasmus Waagepetersen
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
Originalsprog | Engelsk |
---|---|
Tidsskrift | The Journal of Experimental Education |
Vol/bind | 91 |
Udgave nummer | 4 |
Sider (fra-til) | 636-654 |
Antal sider | 19 |
ISSN | 0022-0973 |
DOI | |
Status | Udgivet - 2023 |