Differentieret danskundervisning i læsning 4. - 10. kl

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

Abstract

Differentieret danskundervisning i læsning stiller krav til vores egen undervisning, og målet er, at alle elever får mulighed for at udvikle deres læsning mest muligt. Differentieret danskundervisning betyder, at jeg som lærer tilrettelægger en undervisning, som alle elever kan deltage ligeværdigt i, og som alle elever har udbytte af uanset deres læseforudsætninger.
OriginalsprogDansk
TitelUndervisningsdifferentiering i dansk : teori og praksis
RedaktørerMartin Jørgensen, Inger Maibom
UdgivelsesstedAarhus
ForlagKvaN
Publikationsdato2018
Sider83-97
ISBN (Trykt)9788792871916
StatusUdgivet - 2018

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning
  • danskfaget
  • differentiering
  • læseundervisning

Citationsformater